Σύντομη Περιγραφή Επαγγελματικών Δραστηριοτήτων
(Προφίλ Επαγγέλματος)
Επαγγελματικό περίγραμμα ειδικότητας
Το Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing) ανταποκρίνεται επιτυχώς στα καθήκοντα του ως υπεύθυνος των τμημάτων εμπορίας, διαφήμισης και προώθησης προϊόντων των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα είναι ικανός να πραγματοποιεί έρευνες Marketing, ελέγχους σχετικούς με τις πωλήσεις τους πωλητές και τις μεθόδους των πωλήσεων, να αναλύει την κίνηση αγοράς και να προβλέπει τον όγκο των πωλήσεων. Επίσης έχει τη δυνατότητα να συμμετέχει σε διαδικασίες σχεδιασμού, εισαγωγής και ανάπτυξης νέου προϊόντος στην αγορά και στη διαδικασία τιμολόγησης του προϊόντος. Εφαρμόζει τεχνικές προώθησης των πωλήσεων και πρακτικές δημοσίων σχέσεων για την προώθηση του κύρους του οργανισμού, συνεργάζεται με τους ειδικούς για τη διαφήμιση, προβολή και προώθηση των προϊόντων και τέλος πραγματοποιεί πωλήσεις τελικού προϊόντος.
Μαθήματα:
- ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Ι,ΙΙ
- ΔΙΚΑΙΟ Ι,ΙΙ
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι,ΙΙ
- ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Ι,ΙΙ
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ι,ΙΙ
- ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
- MARKETING
- ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
- ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (Η/Υ)
- ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΑ MARKETING
- ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
- MARKETING ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ – ΧΟΝΔΡΟΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
- ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ & ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING (MARKETING PLAN)
- ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ MARKETING
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΜΕΣΟΥ MARKETING – ΠΡΟΩΘΗΣΕΩΝ – ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
- ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
- ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING
- MARKETING ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ MARKETING
- ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (SPEAD SHEETS – Υ/Η)
- ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ